Sunday, May 10, 2009

which 1 u would choose?..better single?

hee.....jage kaunter 19 aku ingatkn ley la rilek2....huu...ye r...sedey jek...pepagi lagi dapat berita yang Maz dak Hot Market tu da benti....adehhh....da la arini last day Apis, Iqbal, Faizal n Ayu....pasni berapa kerat la cashier laki ekk....sedey tol.....hurmm.....

tapi arini rase cm aku dapat kekuatan untuk berterus terang ngn sume orang...yess....i'm not Dayah's bf n we r not couple.....ok?....i hate all those silly story bout me....datang kat aku, tanye bende btul...aku cakap jek leklok.....huuu......

mule ngn aku tegur dak Hoover yang aku ley kate minat...nk kawan jek k....tak lebey pn....tau da die da ade bf....kn Awai kn?...huuu.....best jekk....ngn saje2 gurau cakap "hai awak!...." n janji nk blanje kek t, kire aku cm rileks...acting like i'm not a like child anymore..ade perasaan tapi pendam2 jek watpe....huuu.....die kiut lohh....tinggi orangnyer....freehair...rambut lawa (huhu)...putih n mata agak mengancam....paling penting sebaya!...yess......target aku yang kedua....huhu.......

then dok bual2 ngn Zura, dak Hot Market yang ganti Awai untuk bukak bil.....lame gak la kitorang sembang2...she's just a simple gurl, single, cun, pkai tudung n kurang setaun jek dari aku....we all share story2 kitorang dulu2 bout life, couple n ape2 je la yang nk citer....but then dalam 9.30mlm aku berkejar ke supervisor sebab nk tuka duit kecik.....bile da abis punch barang2 customer, my hand stil cold...i said to her dat my hand is realy2 sojuukkkk....tak sangka2 ekk....aku letak dua2 tangan aku kat pipi die....."haah laa...seuk giler..".."ell, nk tau...dalam idup owg tak de laki yang sentuh muka owg...ell yg awal..."...erkk...adehh...nape la aku slalu jadi "perasmi" ekkkk...huhu......

esok kne jage kaunter 19 lagi....tapi lupe lak.....esok die off!...sedey tol...sunyi la aku t....hurmmm.......Awai n Alam bangla cleaner tu jek la yang ceria2kn aku esok t...huuhh....

how bout 'her'?....die stil lampi lagi lohh....tadi die dok kat moto Dayah sebab Dayah ilang kunci moto...."ell, aku dengar ko minat kat budak cashier...sape?"....

aku ngn Apis ley gelak puas2...tak pasan lagi ek....punye la Apis sakat kitorang "pasangan" la, perli2 laa...die ley tanye lagik....takpe2...esok la aku cakap..arini tak sempat laaa.....tp kan...bukan ke ape yg aku blnje die petang tadi as my hint dat i like her?....ape2 la budak...esok aku g stationery cakap one-on-one ngn ko....huuu.... peace =P

1 comment: