Friday, May 15, 2009

kenape stil mengharap sesuatu yang tak pasti ell?

ati nih stil tak ley nak lupe die...bia la ape yang die da wat kat aku, aku tak kesah pn....ari2 aku dengar "Taylor Swift - Love Story" kat tempat keje aku (die dedicate kat aku)...lagu tuhh ari2 main kat sound tempat keje aku...asal kuar jek, mesti mulut aku kuar bunyik nyanyi skali...dari diam seribu bahasa trus kuar bunyi yang memang cam frust jek....sape yang tau kesah aku cm Abg Piah n Yati mesti akan pandang aku jap....

hurmm....pe ley wat kan....lagi2 ex die baru break ngn aweknyer, msti peluang die nak balikkat aku amat2 tipis....huuhhh....sori dik (Syaza), abg tak ley nak lupe die....sori guys, ciyesly korang kate ramai lagi kat luar pn, ati aku memang kat die......
bia la sejak akhir2 nih member2 kat tempat keje cop aku playboy...yeahh...kejap2 ngan dak nih, then nampak aku jalan ngan sorg nih...tak lame dengar aku ade scandal ngan sorang nih...aku tak kesah pun...ni la aku sebenarnye....bia la cam ramai yang ley masuk ganti tempat die, tapi..........ntah laaa..........

2 comments: