Thursday, May 7, 2009

we r just a fren...kn..?

bangun pagi nih aku rse berat jek..pnye la malas nk g keje...penat stil tak ilang2 lagi...ye laa...aku tak amek shif spruh ari pn sjak minngu lepas....seems like my legs n all parts of my body gonna pull out every where....penat sgt2....cian kat adik (Syaza) kejut abg die nih pepagi bute...tido balik jap...tak larat sgt2.....tp apakan daya...............

rini best gak....kalau semalam jage kaunter 13 (stationery) asik kne marah ngn Mr. Tan Meng Chong sbb bace majalah, main gitar kat dalam tuhh n jual barang ngn harga asal, arini jage kaunter 14...tmpt nasi ayam, pop corn, waffle n air....huhu...best kat cni....lepak jek....hahaha....dapat la makan2 free....kenal2 ngn Kak Ema, Kak Ana n Hani....tp spnjang ari just dduk ngn Hani....die lagi baru abis diploma politeknik, tp siot jek ekk....aku kau jek ngn die, pdhal die lagi tua...huhu...lek je laa....die baik sangat...senang gelak n best dok gosip2...hahaha....ape lagi yg ley wat....mujur blackout petang td die tak pelok aku ekk...huhu...ehh...tak ley tak ley....die da ade pakwe...huhu....orang nyer ley tahan, mulut pn ringan....ni yang wat aku nk jage 14 jek nih...hahaha.....

nga bual2 ngn sume2 tu pagi tadi, dorang ade sebut pasal Dayah...hurmm....dorang kate seriously Dayah minat kat aku....n memang terbukti...sume cakap kitorang pasangan kapel baru dalam Astaka...ewaaahhhh...sedap jek ekk...aku cukup tak suke name aku glamor ngn gosip...jujur aku cakap kat dorang aku ninat orang len kat sini...just Abas, Apis, Amir, Mizan n Awai jek tau...tu pn tak de nk kecoh....

papehal pn...kitorang rapat cmner skali pn aku bukan kapel ngn die...no no no....kawan jek k...tp kan...si Dayah ni pn satu...nk aku layan die sepanjang masa ne la aku ley....aku bukan bf ko nk aku tegur bile jumpe...please...aku mntk ko hormat aku..if aku tak tegur tuh adalah biasa...member kn...contoh laa...tak kn aku nk lalu cashier depan, aku nk tegur sume sepanjang2 cashier tuhh..tak kn?....kalau aku tak tegur pn makna nyer aku bizi....tak pn aku memang tak de mood...so mntak jangan pikir len....

sori aku tak dapat tolong ko (Dayah) pagi tadi bawak turun peti kunci....bukan aku tak nk....ko pn tau kan aku bawak duit nk bkak cashier....aku pn ade keje...ko pn kene berdikari sndr..self survive kat sini untuk keje....orang len ley bawak bende tuh sndiri...tak kn ko tak ley...berat, banyak, tu ko tolak tepi....same gak kalau ko nak jadi cashier...jangan dok diam, tunggu orang nk suruh, nk aja...ko kne g sndiri, tnjuk minat nk keje....aku bukan nk marah ko, tp ni nsihat aku sebagai kawan yang rapat ngn ko kat sini.......

to all member2 kat Astaka...kitorg just kawan, not more than dat...korang nak gosip aku ngan orang len ( kalu pandai teka aku blanje KFC depan tuhh), aku tak kesa (hehe)....tp kan, aku tak mgharap orang tuh nk kat aku....bia la aku just minat jek.....pasrah jek bunyik...padahaaaalllllllllll..............

3 comments:

  1. okeh...
    skang aku dah ingat apa aku beli kat astaka time kecik..
    aku bli sweater ngn baju...
    baju 2 aku dah buang sbb kucing berak..
    wtf tol..

    ReplyDelete