Sunday, May 31, 2009

ari yang agak best laa....

pagi2 lagi da nak wat giler....amek fon Angah trus amek gmba...hahaha...ye laa...bkn senang nk amek gmba ngn suit keje....kih3....papehal pn arini kene bkak kaunter 8....antara kaunter yang amat2 cbuk pas kaunter 9 n 10....cam haram jek....ngan customer yang wat kepala, duit yg agk tak trsusun (silap aku gak) n scanner yang memang cam haram...payanh giler nak detect....nak tak nak taip la nombor bar kod yang panjang2 tuhh....huhhh....

papehal pn arini dapat la merasa kenal2 ngan dak2 baru masuk Jumaat ritu...hee....Wada n Shikin....ermm..ley tahan....biase2 jek...puas cari peluang nak dapatkn Wada jadi packer akuh....huuu....akhirnyer pas naek dari rehat kol 2 tadi die disuruh Kak Ratiah jadi packer aku...takkn aku nk sorang2 kat kaunter yang cm siot tuhh....huuu....da kenal da semalam pn, mase aku bkak kaunter Reward (10)....hee....tapi arini advanace sket....bukan nak masuk line, just nk tmbah kenalan...umur 18, temporary worker....hee.....ade cam la kot if ade rezeki...who knows..huhu.....

malam dapat Shikin lak...cian die terkial2 nk pack barang...ye r...aku laju sangat punch sayur....sampai da berhutan da dpen die....huhu....dak poli, nga cuti sem...ley tahan, tapi kekadang senget....papehal pn aku dapat jgak tahan die sampai aku abis "eskey" post....huuu~..bak kata Kak Muliyati, packer kene dok ngan cashier sampai sume da gelap....hehe.....

p/s: (to Yati) sume tuh bukan tanda aku betul2 kasanova k...huhu..to Zura, no jeles2 ehh...hee~~

No comments:

Post a Comment