Tuesday, May 26, 2009

iera: "ell....ko jahat giler...."

hahaha...best tol malam nih....meraikan last day Norlin.....malam semalam minum2 ngn Iera n Norlin...sambil gosip2 pasal Astaka, terlepas lak pasal nak wat dajal kat si Norlin nih...cakap depan2 tuhh...sound siap2......nak baling tepung la, telur la, sangkut kat tebing sungai Muar laa, n byk lagi laa....Norlin ley gelak jek ngan kesengetan aku ngn Iera...ngeng tol...hahaha....

arini aku bagi duit siap2 kat Iera soh beli tepung....telur sah tak dapat...Kak Shima nasi ayam nak bagi tapi takut kene tuduh curi item stor....so tepung pn jadi...sengal tol..beli tepung ubi tuhh....sikit, tapi mahal....tak pe...janji ade....

Iera da siap2 pegang Norlin kat warung....mule2 mkn buah rambutan jek, minum2 air sambil bual2...ye laa...minah tu da last day kn....hahaha...jap lagi, pukkk.....kawan Norlin yang dok kejap kat situ tepek tepung kat pipi Norlin....dah si Iera tambah....hahahaha...baru nak rilek2 jap, si Iera kejar Norlin ngn pek tepung tuhh....hahaha....

da kat parking moto, terpaksa gak ekk gune tenaga aku....dapat pegang (ala2 pelok, malu tuuu) si Norlin tuhh, Iera sambar ngan tepung penoh kat tangan...best jek tgok muke momok Norlin....hahahaha.......aku pn tambah laa sket2..biase la men tepek tepung, korang ley bayang jadinyer camner kn....tapi tak ley blah ble Iera wat kat aku.....memang sah2 tiga2 wajib kene gini....kali nih Iera lak kene pelok ngn aku, abis satu pek tepung tuh aku kejekn die.....hahahaha....dh kembang2 rmbut dak tuhhh.....cowi baby....i dont mean to hurt u lohh.....hahahaha.....

pape pn yang penting sumekat warung tuh dok pandang jek minah2 ni jerit2....ngan baju Astaka yang tak bkak, memang putih jap tempat tuhhh....niway....thanx Norlin jadi member aku kat Astaka nih....ape2 hal tercapai gak ayat aku malam semalam nak tgok rmbut ko hi-light kaler len...hahaha...puteeehhhhh nyer aku ngan Iera bagi.......

p/s: da nyusahkn aku nak basuh baju, suar, beg ngan moto malam nih...huuuu

No comments:

Post a Comment