Sunday, May 24, 2009

ermmmm.....ntah...tak de tajuk kot......

tak pnh aku penat nk mati semalam.....MEMBER DAY!.....memang tahap cipan nyer keje...kene lak kat kaunter 18...tempat paling seksa waktu2 cmni......sian kat Shahmim wat keje bagai nak giler.....ciyesly customer pnjg gler...turun eskelator trus ke tmpat kitorg.....si Mim nih aku soh die jadi packer, ganti aku tak nk.....takutkn mata selotep....hahahahaha....yg penting aku tak penat sangat....sebab aku mintak tuka ngan Kak Muliyati nk jadi cashier...die cam slow, padahal customer ramai....so aku harap aku wat tuh t cepat laa...huuuu.....

kalau nk cakap aku tak ngamok ngn customer, sah tipu....kecoh satu Astaka arini....sume kepoci cakap aku ngamok kat PWP semalam...kes aunty nk sgt kopi Cawan Mas dlm kotak satu set, smpai sume pek yg da bkak ats2 kotak tu terabur....nyusah aku nk kutip balik...kene maki hamun nyonya tuhh...mampos ko laa..mujur aku tak pakai specs....kalau tak skali lagi aku nampak ko kat Astaka ni memang aku halau....huhhh......

arini jage kauner 16....kat tempat baby!...bestnyer......huuu....tapi panas ya rabbi tempat tuhh...aircond rosak.....huuu...disebabkn aku dok kat ctu, ramai tgur aku tak menampak arini....dari Kak Ana, Kak Yan sampai Kak Timah sendiri.....huuu.....best tol dok kat baby..melaya promoter2 cm Mei Ching yang kelam kabut, si Ai Huah yang angin tak btol n Kak Ros yang gler sempoi...saaaaaayyyyyaaaannnngggggg Kak Ros!!!....huuu.....

arini yang tak bestnyer bile aku g kat Hoover cm biase..kbtulan Emy tak de....so lepak jap ngn Kak Diah...curik tulang lohhh...hahah....

Kak Diah: cari Emy ke?

ell: haah...die rehat ehh?

Kak Diah: haah..baru je g...sempat kejar tuhh...huuu....

ell: tak pe la kak....da nmpak da dari jaoh td...

Kak Diah: ehh...ko tak de pe ke ngan Zura?

ell: Zura tu orang anggap die cam adik je kak....tak lebey....orang target yg ni (tunjuk kat kusi slalu Emy dduk)

Kak Diah: ooo.....hahahahaha....

ell: tapi kak...takpe laa...die da brpunye kot....tak suke la kacau orang len nyer....

Kak Diah: ehh...ape lak....sebelum die brtunang, sempat lagi ape..........

ell: its ok...kawan pn ok jek kn....huuu....(blah trus, nk nangis pn ade)

waahhhh....aku saje jek teka2 die da ade bf....n skali tol lak.....hermmm...elok tau awal2 dari frust cam ngn Ella dlu....ye tak?...hurmm....ntah laa....tapi nape die stil bagi green light ekk?...hurmm...ntah laa.....

1 comment: