Saturday, May 9, 2009

its time for me to............ =P

yeaahhh......puas ati aku ble balik keje td......akhirnya ati aku tak de la nk pendam2 lagi kn.....hehe......da tibe mase aku jadi diri aku yg sebenar balik....bukan buat2 lagi, bukan tiru2 orang len, bukan main2 cam dulu.....lpas sume jadi, akhirnya ni la kesimpulan yang aku dapat sepanjang aku idup n kenal dunia slama 18 taun 7 bulan aku.....heee......

khamis ritu mase balik keje, aku turun tangga ngn dak tuhh, @#$....tetiba Faizal naik balik sebab tertinggal barang..."ell, ko rampas @#$ dari aku....takpe2..".......hahaha...faizal2...."takpe Faizal...wat mase ni die ni milik ko lagi....pas ko stop keje t aku rampas trus"......hee.....dpn @#$ tuhh...japg @#$ trus tarik baju aku..."ape ell?..."....erk...tak de pape laa....

pastu @#$ gurau2 ngn aku, cakap Dayah minat2 kat aku....ngn rilek aku ckp aku tak minat la kat Dayah, jujur aku ley wat die sebagai kawan jek, tak lebey dari tuhh....tp mase nk pisah aku jerit, "aku minat kat 'budak tu'...tapi die tak pasan2 kn.".....@#$ tnye sape, aku just blah jek......

arini nyer citer, mase nk balik tadi skali lagi aku jalan kejap ngn @#$.....kali nih siyes aku nk trus terang, tapi bukan direct....bia die sendiri cari2....die tnye aku sape aku minat kalau bukan Dayah.....aku cakap, "aku minat kat dak tuh, da cakap da arituh tapi die ley tak sedo2 lagi ekk"....@#$ dak tuhh sengih jek tapi tnye lagi, "sape ekk?"...ngade la ko @#$....haha....

esok aku nk trus cakap kat die...malas nak pendam2 lagi...aku tau die da ade bf, tp tak salah kn untuk aku minat die...bukan minat untuk merampas, tapi untuk berkawan..tak salah kn kawan2?....huhu.........kite stil ley jadi kawan kn?....heee....aku mengharapkan yang aku akan ley luahkn sume dalam peranggan nih esok......siap ko Ira....hahaha...da kantoi daaa.....

1 comment: