Thursday, May 14, 2009

lonely today

yeahhh...esok off!...ley la aku reaht2 kat uma....arini aku dapat berita yang Abas eksiden...tipu!...ne mungkin..ehh...mungkin gak...gni storyner....malam tadi pas keje dorang plan g men futsal (Astaka lwn Hoover) kat Simpang Jeram....kebetulan nak hujan....memang la sedap men (kalah lohh)...tapi yang tak sedapnyer hujan lebat!....haram jadah....nak balik saing ngan Abas, da alang2 satu jalan....tapi sebab Apis tak de transpot, so aku pn ofer la anto...then agaknyer si Abas dan kawan nyer nga layan men up, jatuh kot...jalan licin ngn ujan amat2 lebat....tapi aku rase ABAS PONTENG!...da kepenat men malam tadi, sape yang larat tolak troli seharian arini...hahahaha...siol jek ekk...

rini jadi packer 18, kaunter kupon yang memang amat2 memenatkan..tapi aku kne ganti jadi cashier stat kol 7mlm sampai tutup.....huuhhh....so takde la aku letih jek...da la penat men futsal, tambah lagi ngan menyelongkar satu kawasan kaunter kupon nak cari barang customer...huu....

papehal pun ni la sebenarnyer..............

mule2 pagi tadi tengok jadual...ehh...akurehat ngan Abg Piah,Ira n Dayah kol 12pm n 5 pm...yeahhh...ade teman...tapi tetbe Kak Timah (supervisor) panggil aku, cakap yang aku rehat kol 1pm n 6pm....ahhhh......melepas dahh.........then g kat Zura d Hot Market, konon nak ajak rehat skali...japgi die kate die rehat kol 2pm n 7pm....cedeynyer...nampak gaya cm rehat sorang jek.....Emy, dak aku minat tuhh...waaa....frustnyer aku....huu...lek ell lek....sabo k....nyesal gak aku dok kat kaunter Ira (15) mase rehat petang tadi....trnmpak la Emy, dak Hoover yang ley kate aku minat kat die, nga jalan ngan sorang mamat nihh....fuhh....takpe...ramai lagi d luar sana untukmu ell....hahaha...frust gler ayat...hmm...padan la ajak rehat skali tolak semacam jek...takpe2.....

so aku rini alone...lonely.....sampai mak cik kedai makan yang slalu aku g pn tgur aku, "ehh..sorang jek arini?...calon2 bini mne?..".....waaa......

da la dok kaunter 18 pn diam jek, tak banyak cakap.....rehat pn sorang2...balik pn sunyi jek kat parking moto....Mizan n Amir off arini....waahhhhh......stat moto, jalan balik trus....sedeyhhh wohhhh...huuu...lantak r....hmm.....

No comments:

Post a Comment