Wednesday, June 10, 2009

meniti sisa2 hari kerja.....

rini rabu kan?....semalam selasa.....last day member aku yang agk2 sewel sengal.....Ira......tak pn name pnuh die Aszira...agk sedey gak...ape ley wat...da die yg nak...gpn aku tak sempat nk hang out ngn die....ye laa....bkak kaunter 15 yg for sure ramai orang nk bayar baju, suar n item2 yg berasaskan kain....pape pn aku bg la adiah laici yg ade jual kat Astaka nih tanda kenangan dalam perot die....huhu.....

mood biase2 jek arini....bkak kaunter 5, Shikin kat 4 n Ima kat 6....tak de la aku bosan sgt...bia aku tak de packer pn.....aku tau tak de sape pn nk jadi packer aku....tak best n tak de pe yg spesel dok sblh aku....huhu...pape pn kawasan 4, 5 n 6 memang meriah ngn gelak kitorang...huhu.....

banyak berkisar pasal die....huuu...thnx Ikin jadi penasihat tetap n Ima sebagai penyimpan mohor besar raja kapoor nih....camner ekk....aku da konfius dh....tu laa.....orang soh mintak nombor die then mesej2 degil.....wat diam jek....kang melepas baru tau....

malu laaa.....korang pe tau....tetbe nk mntk nombor....nmpak sangat terhegeh2 kat die....hurmmmmm

1 comment:

  1. b cool...do juz exactly wat i did..
    kompem dapat nyer....hahahahahaha

    ReplyDelete