Monday, June 15, 2009

aku baru nk stat enjin.........yesss~~~~

nih semalam nyer cer + arini la kot...it all kne thnx to Kak Yan n Shikin.....korang memang best.....Shikin slaku penasihat tetap n Kak Yan as my assistant.....

tak sangka ekk....aku saje jek soh Kak Yan ckpkn kat Wada yang aku suke kat die...saje nk test if she nak ke tak nk kawan ngan aku...bukan pe tau korang...i'm not a pengecut k....cume ta mo kne reject depan2 je...ye laa....aku bukan nyer reti pon bab2 ngorat nih...

ermm...bout Kak Yan tuhh...die agree mayb sbb aku nih slalu jek, asal die lalu sblh aku,

"Kak Yaaannnn....camnerrr......."

aku rehat kol 6...kebetula Kak Yan rehat same ngan Wada n Shikin...so Kak Yan kejar sampai locker room n die ponn....

[situation] locker room sampai Bomba sebelah tuhh
[time] rehat dak2 Astaka yg kol 5-6 ptg (14 Jun laaa...)

Kak Yan: (bisik) Hada...nak tau tak....ell suke kat Hada.....

Wada: ahh die tuu....cakap jek.....

Kak Yan: btul la....die btol2 suke kat ko

Wada: ala kak...baru kenal laaa..kawan2 ley laa....

Kak Yan: laa..ley kawan2 dlu kan...Hada mesej2 la ngn die dlu ke..ape ke...

Wada: cam la kite ade nombor die

Kak Yan: ala nanti akak soh ell mesej Hada

Wada: die tuh cam ade nombo kite...

Kak Yan: nanti akak tolong la....huu~


WAARGHHHHH............AM I STIL STANDING ON EARTH?...APAKAH BTOL KE KAK YAN + SHIKIN CER NEHHHHH.........

rse cam tak caye ekk....ye r...kawan2 dlu k....ne ley trus masuk line....MAMPOS TAK LAYAN T...

padan la time aku rehat kol 6 semalam len macam jek die tuhh...huuu..arini pon...hurmm..lagi2 aku dpt shif morning tetbe arinih....sempat gak aku lepak jap kat stationery tmpt die jage td b4 aku nk blk...best tol dgr sore saje2 mnje die.....heheh [gatal!]....

niway...aku harap...aku doa....die tu yg tol2 aku suke...bukan men2 lagik.....nk tutup dh title KASANOVA selama nih dak2 tmpt keje aku tuhh slalu gelar akuhhh....hahah.....

p/s: shikin.....ko memang r....best kn kite kne pggl msuk ofis arinih....hahah...tau ko cuak....

2 comments:

  1. hoho..sudah semakin maju..
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. hei there..
    i been following ur blog and i love it!!
    I am a poetess and looking for feedback..
    so it will be so awesome if you can come by for a visit or be a follower..
    thanks and keep up the good work!

    lurve,
    sara cempaka

    ReplyDelete