Wednesday, June 24, 2009

meniti sisa2 hari kerja..... (2)

hermm....biase laa.....kalo nk tinggalkan satu2 tempat yang kite memang da biasekn diri ngn environment die akn rse amat2 sedey....tak pe r....adat kan...

minggu nih aku stret kne rehat kol 2-3 n 7-8....saje jek...sbab nk benti dh kn..mesti bbuli2 sket..dah tu...selang2 lak jadualnyer....ritu kne dah bkak kaunter 9 (kaunter rapid), semalam packer kaunter tuhh (tmpat tu sempit), n arini bkak lagi kaunter tuhh....waa.....takpe2..ley gak jumpe customer tetap aku...huhu...pakcik sorang tuh bagi burger, aunty tokeh restoren tuh janji nk blanje makan kalo dpt degree t n abg yong tau foo pagoh tu bg mkn free bile da graduate t...hahah...jmpe lagi korg bile aku cuti t ekk....heheh....

wada......ciyes tak sampai ati nk tinggalkan die...ye r..baru nak kenal2, rapat2...n now bakal jaoh2 dah...cedey laa tak dapat gak nk banje die kasut n cadbury....tak pe r...owg jnji keje parttime t bile cuti sem k....huuu.....

yg penting camner nk amek blk ati adik angkat aku tuhh....siyesly aku rse serba salah sgt2....ye laa....sejak tak de yang ley nk jage ati nih, die la mangsa mood aku...puas pikir....ape yang ley aku wat, aku mintak maap sgt2 kat die....

p/s: aku harap air mata aku tak berderai malam esok.....hurmm....

2 comments:

  1. u're forgiven..
    buat lagi..siap la!
    nnt adk wat lagi teruk dari ni..
    hahahaha....

    ReplyDelete
  2. hee...abg tak jnji tau...

    tp abg try....

    ReplyDelete