Friday, June 12, 2009

amek la ne ko nk.......

off day arini aku manfaatkan sebaek2nyer....bangon kol 11 lebey...cyesly terasa letey giler....tak tau la sbb pe..maybe lenguh keje baru nk rase arini kot....g solat Jumaat, balik....yang penting aku da janji ngan Angah nak bawak die g belikan kasut as me promised to her...


die kan budak pandai...PMR 8A...mak aku soh la belikan adiah....dengan rase tak kesahnyer aku cakap mintak la ape yang die nak...die nk..jeng3.....kasut Nike putih, tak nk ade pink2...pehh...tu kesah 2 bulan lalu.....aku janji lepas aku dapat gaji t aku beli laa.....

n arini aku kotakan janji....g la bawak die ke bandar....memang aku rase ari ni memang untuk aku.....atas jalan raya nampak Emy terpacak kat luar Hoover tuhh....die pasan aku (dengan muke tak caye)(bawak pompuan!...)....so...pae lagi.....aku pun cari la simpang nak u-turn balik g Hoover....

tegur Emy dulu yang penting...nak pancing die layan kitorang kan...btau gak nak bg adiah kat Angah sempena PMR die tuhh....jahat giler Emy perli "ne la duit nak abiskan..kat adik je laa..makwe tak de..."...da awk tu jual mahal sape sohh.....n akhirnyer kat Hoover tu jugak la Angah amek kasut yang die nak....harapan aku nak Emy yang layan kitorang, dapat wehhh....huhu....segan2 jek kat citu...secara tak sengaje nyer Angah pun tau la ape sebenarnyer antara kitorang...nothing k....kawan jek.....huhu.....


ni lah die kasut Nike yang bernilai RM199.90....dapat diskaun jadi RM 179.99....tambah EMy pujuk soh beli stokin skali, aku ponn caer jek....so total nyer adalah


Amt due = RM195.00


p/s: kite windu kat awk jugak, Emy....thnx tolong cakap kat kawan awk kawan kite kat Muo nih only dak2 Astaka n Emy jek...huuu~~


2 comments: