Thursday, June 25, 2009

akhirnye tamat sudey.....

pe ley wat....da termaktub kat jadual dak2 cashier tuh yg aku last day arini....n sumer orang tak sangka aku nak g dah...jadual aku agk plek arinih....packer kaunter 9 (kaunter rapid), ganti kaunter hot market kol 12 n nasi ayam kol 1...then rehat 2 jam!..sumer nyer gara2 nak wat medical checkup last2 minit...

memang da jangka...klinik kesihatan tuh da full booked..so wat kat klinik biase jek....tak mhl sgt2..RM45 jek...masuk blk keje kol 4 n packer Ima kat kaunter 4..saje aku lari jaoh2..huhu..tak lme tuh Kak Timah ofer aku rehat ptg..Shu Min soh aku rehat gak, takot aku tak larat keje stret smpai kol 10 mlm t...hurmm...ok la....g jek....

mse rehat tuh aku manfaatkn ngn g wat gamba...takot tak smpat esok...nk jimat kos lagik...msuk blk kol 6, aku trus amek kaunter nasi ayam sampai mlm...sedey gak laa....pilu jek dok kat nasi ayam tuhh...yang tak ley bla orang igt aku cabut sbb gaye nyer cm seharian dorg tak nmpk aku...rehat kol 5, then trus tak nmpak batang idung....huhu....

last favour aku td aku tlg gak Kak Ana yg kat kaunter 9 tuh pack kan barng...huu...siap ade lagi yg wat2 sayu aku nak blah...Yati n Shira mntak aku kiss tgn dorang...siol jek...segan seyhh...n lastly aku slm cium tgn Kak Timah, Kak Ana, Kak Nor n Kak Shima....

to all my frenz "dak2 cashier" (Amir, Shira, Mizan, Yati, Abg Piah, Kak Ju, Kak Nazi, Kak Yan, Ikyn, Wada, Ima, Kak Lina, Kak Ana, Yusai, Momoi, Tikah, Azam, Farah, Kak Muliyati, Kak Huda, Kak Ikin, Kak Dora)....aku takkn lupe korang bile aku blajo t..tak lupe gak to senior2 cashier Abg Ijam n Kak Ret...

thnx to supervisor2 [Kak Timah (cashiering), Kak Nor (cotton), Abg Jali (stationery), Abg farid (sandry), Abg Roy (glasswear), Mr Gan (beras, askem n air), Robert (buah), Kakak Ai Hua (baby) n Ms Lim (ladies n gents)] coz byk aku bende kat Astaka nih....ciyesly korang memang bos2 yang baek...huhu...sori if there's name not mentioned...huhu.....

Kak Shima n Kak Hani (nasi ayam department)...last day aku memang dok ngn korang..cedey giler...sebak tau...dapat gak tolong kemas nasi tempat korang tuh wat kali terakhir...hurmm...

orang2 ofis (Ina, Kak Lily, Kak Nana, Kak Nor, Kak Ju, Lim, Yen Teng, Big Bos Mr Lau, eksekutif2 cam Shu Min, Ms Ng, Mis Teng, Mr Tan, Mr Lai, Mr Tee) thnx korang jadi kawan yg agak2 sempoi laa...keh3...

n to promoter2 (Ogie, Silah, Kak Ros, Kakak Mei Ching, Hafiza, Kak Radiah, Emy, Kak Lisa, Kak Nor, Shikin, amoi Chargers, amoi Rags jeans n amoi Anakku)....nape ekk aku tak dpr jmpe korang sumer td..sedey seyhh..esok r aku carik korang....

dak2 Hot Market (Awai, Kak Niza, n Kak Azu)....pasnih tak de da yang lalu2 nak tgur2 n wat kaco...camtu gak dak Hoover...huhu....

staff Astaka (Syapik, Alam, Mak, Aftab, Mustaq, Uncle Guard, Shahmim, Bokk, Panjang, BAngla setan, Toi, brader2 maintainance n cleaner, brader2 stor)...heheh...suke r kaco korang keje..hahaha.....

sedey tau....kawan sikit nyer ramai aku ley kenal kat cni....takpe...janji aku kat Kak Timah...cuti sem insyaAllah aku keje parttime...huuu~....nak blk jmpe Wada jek ponn..huhu....

No comments:

Post a Comment