Saturday, June 6, 2009

maybe she is...kot......ntah...

aku rase aku da lambat antar post kot..nak kejar ari sabtu nyer tp lantak la die kuar untuk ari ape pn....

Jumaat...patut aku offday...tapi mintak ganti tuka untuk isnin 8 aribln....g Melaka ngan Zura, saje jalan2....so dalam jadual aku jadi packer yang tak de tempat..ikut aku la nak duduk mane, n tunggu arahan dari Kak Timah....ganti kaunter mne2 ke, antar surat g ofis ke....tapi yang penting aku pn kene tengok2kn cashier2 baru gak....Ikin, Ima n Wada....3 orang yang Kak Timah respek...sebab pe tau...baru masuk tapi da ley la sket2 punch kat kaunter canned food biar la slow pn..sekurang2nyer lagi cepat blaj dari yg dah masuk lame tuh tapi stil ntah pape...sori sape yang terasa tu..harap anda sedar diri ye...jangan berlagak pandai tp sebenarnye tak tau pape....

aku berusaha nak lari dari kne suruh jadi packer kaunter 9 (sibuk gler kaunter tuh) n PEKCAI...siot tol...kalau packer lebey, kne jadi pekcai..pekcai nih shortform dari pek sayur....aku tak nk...siap cakap lagi kat Kak TImah "saya rela dok kat Wada d kaunter 3 dari kne jadi pekcai kak"... huhu....

so....hehe...aku memang ushar lame dah budak nih..tapi aku takut....takut la kalau frust cam kesah aku ngan Emy dlu....aku wat cam biase jek la...

yang tak best orang da mule sebut2 yang aku nak kat Wada tuh...lagi2 Ima!...siot tol...ade je point nak perli aku....huhh....aku nak diam2 jek..bia Kak Yan, Kak Lina n Kak Shima je yang tau sumer....hee...sebab dorang nih la yang ley aku caye.....huu...niway...harap ape pn jadi aku ngan Wada tu stil ley kawan...bukan giv up awal2, tapi tu laa.....ntah.....

sabtu nyer citer....arini hari jadi YDP...orang cuti, baru gaji...siot...ramai gler orang...sampai kaunter 4 yang da ke belakang nih pn orang beratur panjang....penat tu jangan cakap...aku tak sempat bernapas....sikit nyer laju aku taip kod n harga....huuhhhh....yang lagi sedey cam...ermm....harapan untuk Wada jadi packer aku tak kesampaian.....tak pe laa....jangan terhegeh2....nampak sangat tepuk tangan gne sebelah jek.....

Wada...hermmm......camne la ekk....dilema....

Kak Ros....................camner nihh.......
Kak Yan....................tlg r adik akak sorang nih......
Kak Shima................waahhhhhh~~~
Kak Lina...................ade idea tak...........

huu~~

No comments:

Post a Comment