Thursday, April 30, 2009

worst day or wat?...mayb not...urm...half2....

dunno la...mle2 best la gak...dpt bkak kaunter ngn log sndr arini....huhu...means dat i can be trusted to open a cashier by my own...huhu....jge kat stationery,tak de la cbuk sgt....then kne g kaunter 05 dok ngn Alif sbb bagi laluan kat Dayah nk blaja punch barang...yeah...today's his last day kat cni...sedang elok kn...cdey tak dpt last day ngn Tasha, ngn Alif pn jadik...huhu...die mmg sempoi...tak nk tnjuk die geramm kat aku sbb slow sgt punch barang...n ckp pn elok jek, bia gaya die ckp pada org len mmg kasar...aku ok jek...ikut la org nk ckp cmne pn ngn aku, aku bkn kesah...layaannn.....
tp yg tak bestnyer mse aku nk ttup kaunter, aku tak shortkn duit...tp lbey!....kat doploh lebey....tu pn sbb Dayah jge...cian die...bru nk blaja tp tak de org pantau...nape ekk Kak Timah tak ltak die kat kaunter 4 ke, 5 ke...hmm....sume die pakai redah sndr...n die ckup2 gmbira ble aku dtg jengah kaunter die mase rehat...die tak tau nk wat cmner!...gler..padan laa...Abg Zali tak de, Kak Timah pn not around....hmm....tak pe la ekk Dayah...t aku ajar ko lbey cket...aku janji!....
but then....jeng3.....bnde yg tetbe naikkn darah aku pas dpt mood baek arinih.....fon aku on dinner table, n no message!...how come...tak mgkn laa....msti Sha or Syaza anta sms kurang2 pn satu....hmm.....i checked my inbox....there were 3 read messages...from Syaza, Ida n Sha....wat da hell...?????....nape dorg anta plek2 nih...?...cm trkejut yg aku anta dasat sgt..pdhal i wasn't bring along my fon....hmm...cek jek sent item, YA ALLAH!!!!....SAPE ANTA NIH????...aku jerit smbil maki2...geram....my mom just watched me, pndg slek..tau dah....msti ibu.....waahhh.....smpai ati ibu anta msg kat Syaza ckp Syaza gatal.....Ida lak ngn amaran dr neraka...n Sha lak amaran takutkn ALLAH bukan takutkn manusia...APE IBU NIH?????........
sumpah aku ngamuk tadi...baru aku nk cter kat ibu yg aku da jadi cashier scra official arini...nk tnjuk da dapat nametag siang td......warghhhhh.....my mom mmg ilangkan mood baik aku...dorang bukan wat salah pe....nape tak tnye dlu dorg tu sape pada aku...???....nape tak tggu aku balik kalo nk serbu pun...ni serang awal2...sape tak sakit ati bai......geram aku tak sudah....kot ye pn marah aku dok men sms pn, jgn la wat aku camni...
TAK NK BAGI ANAK IBU NIH BERKAWAN KAN..??????....BENTI KAN AKU KEJE...SENANG...TAK YAH BAGI AKU SAMBUNG BLAJO LAGI..........BIA AKU MEMERAP DLM UMA NIH TAK WAT PAPE.....MEMANG AKU TAK KESAH...PUAS ATI IBU KAN..??????????......
WAAARGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. lek la weh..
    btw alat tulis = stationery...
    stationary is not bergerak...

    ReplyDelete