Wednesday, August 19, 2009

survival laot d pulau bidong

yeah......aku tak igt tarikh die....haha...tp yg aku tau tgh2 july gak.....dak2 kos fizik n dak it nyer turn ujung minggu tuhh.....

jumaat pg tuhh da kne paksa berenang...lantak ko la reti ke tak..janji sampai tgh2 laot tuu....alaa...jgn risau laa...pkai b.a....heheh......

petang tuhh gather dlm team..build up cheer plg gempak wat lwn ngn team len....team aku, PARI.!!!!!!!.....haha..team len udang, ketam n jerung....sume hampeh jek pd mata kitorg....nahhh...ptg tuhh prsembahkan cheer, kitorg dipuji kem komanden..paling wat fasi2 meremang bulu tengkuk....amek ko jerung....hahaha.....

esok pg stat ngn aktiviti survival nyer.....team aku g mancing dlu...brp la sgt dptnyer...haha...then snokerling.....yesss...best2....jd ikan duyung ngn Mimi mmg cm hmpeh....stop utk minum pg, then pnjat bukit lak.....yelaa...pulau nihh ade sejarah.....dlu vietnam dtg jd pelarian..jmpe la bekas2 penempatan dorang....lastly kayak...kne pair ngn ppuan!...no hal..ngn Mimi jek...hahaha...mmg zigzag hayak aku ats laot tuhh....kah3....

mlm tuh bnde yg plg wat aku naek setan....haha...cheer n ml kebudayaan....PARI IS DA BEST!.....haha...cheer yg mmg gempak n nganjing gler2......prsembahan yg smooth n plg gempak spnjg aku rse slame 19 taon nehh.....huhu....

last esoknyer, lawan kayak....agk nyesal gak aku tak masok...klh gak pari....tp blk bkn ngn tgn kosong bai.....2hamper....ley bgga ngn jerung yg mkn pasir...hahaha......

n ni la gmba2 kitog kat sne...best2.....



No comments:

Post a Comment